Skaryszewski

Czwartek, 8 lipca 2010 | Komentarze 2

W ostatni dzień przed wyjazdem na Mazury, delikatna przedpołudniowa pętelka typowo w klimacie inner city. Z żelaznym punktem programu - Parkiem Skaryszewskim. To mój drugi po Łazienkach Królewskich ulubiony warszawski park. Prawdziwa perła w koronie, kompletnie niedoceniana przez lewaków z drugiej strony miasta. Ale może to i lepiej...

Jest klimat, jest most...

jest woda, jest moc...

gdzie kaczki swym kuprem się chwalą...

tam ludzie beztrosko się opierdalają...

Tu oto właśnie, dobrzy ludzie mieszkają i wszystkich z lewej strony miasta serdecznie w dupie mają :D

Mamy w zanadrzu także coś słodkiego - Fabrykę Wedla. Zapraszamy więc do Skaryszewskiego
    Kategoria city

Ursyn | 21:01 sobota, 10 lipca 2010 | linkuj Hmm też będę musiał się pierwszy raz w życiu wybrać do Skaryszaka. Tyle razy objechałem go dookoła, a nigdy nie byłem w środku.
    rado77
    | 15:33 czwartek, 8 lipca 2010 | linkuj ooo... w tym miesiącu mnie przegonisz <lol> do czasu zakończenia urlopu oczywiście.

a wiesz, że nigdy nie byłem w Skaryszewskim?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piech