Wietrzne Zalesie

Środa, 7 lipca 2010 | Komentarze 2

W Zalesiu Górnym nad stawami, nie byłem już ze 3 lata. A szkoda, bo to przecież fajna rowerowa miejscówka. Zwłaszcza teraz, kiedy w środku tygodnia nie ma nad zalewem tłumu niedzielnych pikników. Dziś w dodatku było znacznie chłodniej niż ostatnio i bardzo wietrznie. Pogoda więc skutecznie wywiała wszelkich interesantów. Oprócz mnie.

Tak to sobie obmyśliłem

Do Powsina z wiatrem. Można więc było jechać i jechać bez końca. W samym Powsinie zarządziłem jednak pit stop w małym brzozowym zagajniku. Uwielbiam to miejsce.

W Zalesiu po staremu. Nic się nie zmieniło. I dobrze.

Drewniane pomosty potrafią oszukiwać czas i czarować serca. Pinokio zamiast człowiekiem, powinien być pomostem. Ludzie bardziej by go cenili.

Djablica | 16:52 środa, 7 lipca 2010 | linkuj Właśnie, Zalesie, trzeba się w końcu tam wybrać znowu, raz tam byłam przez most w G.K. to teraz by wypadąło przez wawkę. ale miło wiedzieć, że dalej wszystko stoi tam.
    DaDasik
    | 15:46 środa, 7 lipca 2010 | linkuj Fajne zdjęcia :) Alejka brzóz rewelacyjna, taka soczysta i romantyczna :)
    Zazdroszczę :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lasie