Także tego...

Sobota, 20 marca 2010 | Komentarze 2

Prawie 5 miesięcy gapienia się na bezużyteczny rower mieszkający ze mną pod jednym dachem, bywało momentami mocno frustrujące. Choć zasadniczo to nie wiem kogo to bardziej męczyło... mnie czy jego. No ale nie o to nie o to.

Celsjusz okazał się wreszcie łaskawy i dzień przed kalendarzową wiosną, można było rozprostować swoje stare kości i wyprowadzić Radosława na spacer. Gdyby miał ogonek, to pewne by nim z radości pomerdał. Ja z resztą również. No ale do rzeczy.

Lajtowa rundka po mieście w poszukiwaniu pierwszych symptomów wiosny. Bo w lesie jeszcze zima niestety.

No, tutaj na ten przykład widzimy, że wiosna najpewniej nie przeszła selekcji na bramce.

Tu z kolei walka na całego. Na tym zdjęciu to słońce jest Sprite, a lód to pragnienie.

Napotkane kaczki bielańskie, z pewnością są pod wrażeniem telewizyjnego show "Gwiazdy tańczą na lodzie"

No i mieszkają jak gwiazdy. Z rzucanych im przez spacerowiczów okruszków, dorobiły się rezydencji na prywatnej wyspie. Na bogato.

Pan Józef z pewnością chciałby rozpocząć sezon wędkarski od dorodnej sztuki. Dlatego przychodzi tu co rok od pięćdziesiątego drugiego. Bezskutecznie.

Oczywiście.

No nie powiem, ciekawa ławka z funkcją moczenia stóp. Na lato jak znalazł.

Nad Wisłą było na co popatrzeć... Piękny Most Gdański, nieprawdaż? ;)

Nie martw się Tomek, ja kiedyś też miałam kaca - rzekła współczująco Monika

No ale zaraz zaraz... miałem szukać wiosny.