• Suma podjazdów 212 m
  • Kalorie 2305 kcal

Nad Wkrą

Sobota, 29 lipca 2017 | Komentarze 1

Stary a głupi. Powtarzałem to sobie kilka razy pod nosem w czasie jazdy na północ z wiatrem wiejącym centralnie w ryj, która miała wyglądać trochę inaczej niż to sobie obmyśliłem. A wszystko przez urodziny kumpla dzień wcześniej w piątek. Miało być kameralnie i delikatnie, no bo przecież w sobotę rano nad Wkrę rowerem, jeszcze za Pomiechówek, do znajomych którzy spływali kajakami, na ognicho, grill i inne szmery bajery, no taki plan po prostu, ale piątkowe urodziny, jak to zwykle bywa, nieco się przeciągnęły, bynajmniej na trzech piwach się nie skończyło. A przecież mogło, ale tak to już jest, że po złapaniu smaków załącza się opcja "kobiety, wino, śpiew", a raczej tak bardziej po warszawsku i po Grzesiukowemu: "dziwki, wódka i gramofon". Skończyłem po piątej rano, a po 12 człapałem już w siodle, stary i głupi z 60 kilometrowymi planami w niezbyt jeszcze trzeźwym łbie. Z 10 lat temu nie byłby to dla mnie problem, ale dziś, po przejechaniu 10 km stan przedzawałowy mnie przywitał, ale przetrzymałem i wypociłem skurczybyka kaca, niemniej sporo mnie to kosztowało. No nic, życie. Warto było. Nad Wkrą jest fajnie, kapitalne tereny nie tylko na kajaki, ale i rower właśnie. Pojeździło się, potem trochę podjadło z grilla, ze znajomymi znów trochę wypiło, po czym przespało się w pięknych okolicznościach przyrody. Powrót w niedzielę już pociągiem z Nowego Dworu, taki to weekend. Rower, alkohol, grill... i stan przedzawałowy. Od razu czuję, że żyję.

Gość | 17:37 poniedziałek, 31 lipca 2017 | linkuj Mimo że jestem chudzina to w plecak mnie jednak zabierać nie możesz, ale może dałoby radę jakiś kawałek mózgu zabierać odpowiedzialny za percepcję, doświadczanie wydarzeń i okoliczności, a może są jakieś cuda bajery neurotechnicznokomputerowe żeby siedząc w domu jakoś się podłączać i móc Ci towarzyszyć? Bo co tu zaglądam to tylko ciągle zazdroszczę i zazdroszczę, a przecież to brzydkie uczucie, nawet gdy pozbawione negatywnych odcieni;) za

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odnie