• Suma podjazdów 82 m
  • Kalorie 1248 kcal

Maj... W to mi graj

Sobota, 6 maja 2017 | Komentarze 0

No, w końcu. Jak chcesz to umiesz w to Celsjuszu. Takie to trudne odpalić trochę lampy i zakręcić kurek z wodą? Chociaż raz na kilka dni, chyba na tyle cię chuju stać. Dziś było zacnie, tak jak należy i od razu samopoczucie poszło w górę, a do szaf powędrowały kurtki i inne palta, dzięki czemu ja, samiec alfa romeo znów mogłem się do woli napatrzeć na dekolty i jędrne tyłki w boskich leginsach. Uwielbiam ten plebejski, wiosenny seksizm wiszący w powietrzu. Aż mnie kuje w klatce piersiowej na widok planszy z temperaturami na wtorek, gdzie znów zagoszczą pieprzone ósemki i deszcze. No ale dziś jest fest, pięć na pięć. Szanujmy.

Nad Wisłą kończą kolejny odcinek ąę promenady, chuj, że z dwuletnim opóźnieniem, na tle naszej polskiej wielowiekowej gospodarności, to jak splunięcie przed siebie. Grunt, że ładnie i czysto. Przynajmniej przez kilka tygodni, do momentu, kiedy oddadzą ją zwierzętom, znaczy się ludziom. Ciągle mi się myli.

Zaraz obok stoi nowa warszawska Syrenka. Cycki trochę nienaturalne, z twarzy też nie teges, ale poza tym szanuję

Ale co najważniejsze, wreszcie jest zielono i soczyście i ludzie leżą na trawie i kwiatki rosną, i... zaraz rzygnę tęczą

A to suprajs mi moja dzielnia Wawer zrobiła. Może nawet nie tyle dzielnia, co dzielni leśnicy, którzy w moim lesie Sobieskiego kilkaset metrów od mojego domostwa dotąd taki se staw mi tak elegancko zrewitalizowali, do tego ławki, pomosty i inne szmery bajery postawili i jakby tego było jeszcze mało, zabronili odpalać grilla i pić alkoholu. Tak więc Januszy z Grażynami oraz małymi Dżessikami i Brajanami brak, za co chwała wam dzielni leśnicy. Będę wpadał częściej.