Dziewczęta, w górę kiecki

Poniedziałek, 23 maja 2016 | Komentarze 0

Takie poniedziałki to ja popieram. W głowie miałem dziś wszystko, tylko nie pracę. Do tego świetnie zgraliśmy się z Celsjuszem i przybiliśmy pjonę w parku, na trawce, w centrum mego miasta. Do tego zimne piwko, coś na ząb i trzy godziny plebejskiego leżenia i nic nie robienia. No, poza obcinaniem opalających się w koło licznych niewiast, ale tą robotę to ja akurat bardzo propsuję, powiedziałbym wręcz, że jestem w tym mistrzem, a nawet łotrem. Arcyłotrem.

Na dzień dobry dziwnym układem choreograficznym przywitały mnie czilriderki. Chill, czil, czilriderki... pasuje jak ulał.

Słońce i kobiety, zestaw poprawiający samopoczucie nawet w poniedziałek.

Bardzo dziwna korba w rowerze. Wiem wiem, jaka korba?

O, a ta niewiasta co chwilę zastanawiała się nad lodami świderkami, które wołały ją z daleka, ale chyba stwierdziła, że i tak nie pójdzie w cycki, co najwyżej w tyłek, więc tak leżała i rozmyślała o lodach dalej.

No i last but not least... eh. Z przodu też było ok.