Typowy Polak

Środa, 5 sierpnia 2015 | Komentarze 1

Zimno - źle, gorąco - jeszcze gorzej. Typowy Polak. Nie dogodzisz. Kurwiłem na zimny lipiec, a jak nastał gorący sierpień, to... też kurwię, no bo jakżeby inaczej. Te przeszło trzydziestocelsjuszowe skurczybyki nie dla białych ludzi zostały poczęte przez niebiosa. Nad wodą, gdzieś w tropkiach, na egzotycznym wywczasie i z palemką w szklance - ok, może, ale nie w mieście, nie w tym betonie, co to się ugina pod stopami. Nawet stojąc w bezruchu lało się dziś ze mnie jezioro Śniardwy, a co dopiero jadąc na rowerze, bo właśnie taki środek lokomocji obrałem za najlepszy w dojeździe do ukochanej pracki. O naiwności, o tempora o mores! To nie był dobry pomysł.
    Kategoria city, gułag

Gość | 06:50 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj A jednak. Bo już myślałam że jesteś nadludziem jakimś z tym swoim uwielbieniem do upałów:)
    Komentarz z zeszłego tygodnia kiedy to jeszcze przed Tobą były REKORDOWO upalne temperatury, więc co powiesz dzisiaj? ;P
    W sb kiedy to niby padł rekord "u mnie" było chłodno i przyjemnie a wieczorem wręcz deszczowo :D
    Wiedziałam kiedy zmobilizować siły itp i wyruszyć nad me ukochane morze. WRESZCIE. Choć... w sumie to jakoś bezproduktywnie czas ucieka i nie wiem po co właściwie było wyjeżdżać:]
    Aha, przed upałami uciekłam. Tak będę sobie tłumaczyć te stracone pieniądze. Wszak zawsze trzeba szukać pozytywów:)
    Ale klimat to nieźle się popitolił. Brak zimy, tropikalne lato.. ciekawe co dalej.
    No nic. Przesyłam trochę nadmorskiej chłodnej bryzy wraz z pozdrowieniami. Ahoj:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa siety