Be free

Piątek, 8 maja 2015 | Komentarze 5

Piątek wieczór to taki czas, w którym definiujemy pojęcie "wolności" na nowo, a także kiedy czujemy jej bliskość i odmieniamy ją na milion różnych przypadków. Rower od zawsze jest dla mnie jedną z jej form, a w połączeniu z piątkiem "po godzinach" - po prostu smakuje najlepiej. Dziś na tradycyjnej wieczornej ryczącej czterdziestce przystanąłem na chwilę po drodze i ot tak pogapiłem się bez celu na motolotniarzy. W połączeniu z zachodem słońca oraz żółtymi polami rzepakowymi stanowili wykrzyknik na końcu najpiękniejszego zdania zawierającego słowo "wolność".

Ps.4 | 05:47 sobota, 9 maja 2015 | linkuj Ufff.. Jednak nie wszystkie zamknęli :D
    choć to pewnie kwestia czasu..
    Taki przykry njus wali człowieka w łeb na dzień dobry w piękny sobotni poranek.
    Mają rację ci co radzą by nie czytać/nie oglądać wiadomości itp :]
    Nie każdy ma to szczęście by czytać pokręcone komentarze które raczej chyba poprawiają humor niż psują ;)
    No to pogodnego beztroskiego weekendu (rowerowego?:))
    Ps.3 | 04:59 sobota, 9 maja 2015 | linkuj No i koniec oglądania filmów. POLICJA POZAMYKAŁA WSZYSTKIE SERWISY Z FILMAMI ONLINE :(((
    Ps.2 | 00:53 sobota, 9 maja 2015 | linkuj Nie ma edycji a tu taki byk się wkradł..
    (Byk się wkradł na muchę:) )
    Nie "Jeb jej mać'' tylko "Job jej(o) mać" ofkors :))
    (choć na jedno wychodzi)

Dobra. Lepiej pójdę spać, bo jutro znowu będzie mi wstyd za moje bla bla:]
    Ps. | 00:39 sobota, 9 maja 2015 | linkuj Bejbe obudź się na chwilę i powiedz mi jaki film mam zapodać bo nic ciekawego w nowościach nie widzę :)
    "Fotograf" był ale już skasowali bo zażalenia wpłynęły..
    (Za to załapałam się przedwcz na Panią z przedszkola a jakiś czas temu na Hiszpankę.)
    Mogliby wrzucić Hardego (44)
    Choć ostatnio zdradziłam go (w myślach) z latynoskim przystojniakiem z filmu "Uzależniona" :)
    Nie wiedziałam że tyle tracę nie oglądając południowoamerykańskich telenowel :) (bo okazuje się że to znany aktor z takowych właśnie produkcji)
    Zawsze mówiłam że nie ma jak gorąca latynoska krew:) Chodź pojedziemy do Mexico city i po drodze zaliczymy Salmę i tego przystojniaka 8)
    Rycząca 40tka :) | 00:04 sobota, 9 maja 2015 | linkuj Ale piknie..
    To w Wawie te rzepaki etc? :0
    I Birdmany :)
    Taak.. "Wolność kocham i rozumiem Wolności oddać nie umiem.."
    I polatać też bym se polatała.. a tymczasem nawet na rowerze nie jeżdżę:( i tyle tracę.. bo jak widać wcale nie trzeba jechać nad morze na ładny zachód słońca a i do pól rzepaków rzut beretem.
    Od zawsze zazdrościłam Ci tych rowerowych wojaży oglądając te wsje fotki etc..
    Że o innych wojażach nie wspomnę :)
    Heh.. Jedyne co nie jest mi obce z tego pejzażu to rycząca 40tka ;P

Nie ma to jak sentymenty o drugiej w nocy. (Ja Cię.. czytam a Ty śpisz:))
    Aż chyba piwo otworzę (bo już nic innego nie mam).
    I jeszcze piwo omen nomen Kormoran się zowie (sorry za lokowanie produktu:)), szkoda tylko że nie ma niestety tej mocy by zabrać mnie w lot do nieba czy w jakiś inny wymiar ;(
    Jedyne co mi lata nad głową i bzyka to mucha (jeb jej mać:])

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piech