Bug tak chciał

Czwartek, 22 maja 2014 | Komentarze 0

Wpadło mi w końcu kilka dni wolnego od korpo wyzysku, do tego Celsjusz idealnie zgrał się z moimi planami, bowiem ostro podkręcił grzejnik. Grzechem więc było siedzieć w nagrzanych murach. Nie dziwne zatem, że plan mógł być tylko jeden - rower. Wsadziłem go do samochodu, spakowałem prowiant i pojechałem zaliczyć jedną z ciągle odkładanych tras: Zegrze-Serock-Popowo nad Bugiem i nazad.

Gdy wreszcie przebrnąłem przez wiecznie zakorkowane miasto, wygramoliłem się z rowerem i ruszyłem pod wiatr, przyjąłem azymut na Wąwóz Szaniawskiego. Może i jest to jeden z najmniejszych rezerwatów przyrody, ale za to razi po oczach swoim pięknem i przychylnością dla rowerów.

Dalej brzegiem Narwii (Narewu?) prosto do Serocka, ale wcześniej trochę pozazdrościłem miejscowym ich domów tuż nad brzegiem rzeki oraz ich prywatnych pomostów. Wygrał ten.

W Serocku tragejszym sytuejszyn, znaczy się guma. Na szczęście miałem zapas, ale wpierw postanowiłem poszukać w oponie przyczyny tegoż stanu rzeczy, którą okazało się niecałe dwumilimetrowe ostre jebane szkiełko. Co za ulga, że miałem przy sobie małe cęgi.

Jeszcze rzut okiem na ładny kościółek i jazda dalej.

W Wierzbicy przeprawa przez Narew

Warszawa 40 km dalej. Zupełnie nie chce się do niej wracać.

Potem cel mojej wycieczki - Bug, piękny, dziki, swojski. Zaliczyłem kilka wioch jadąc jego brzegiem i napawałem się polskością.

Cupel, a w tle skrzyżowanie Narwii i Bugu. Nie powiem, spędziłem tu trochę czasu.

Centrum dowodzenia wszechświatem, czyli przerwa na szamę i napełnienie płynami w Popowie.

Powrót mniej więcej taki sam.
    Fajne okolice, jeszcze tu wrócimy, z Olem.

Edit: A i jeszcze se zmontowałem do tego filmik z kamerki. Just fun.